Home »
Onze service
Service staat bij ons hoog in het vaandel. Op alle mogelijke manieren willen wij u zo goed mogelijk bedienen. Of het nu gaat om de reparatie van een garagedeur of het verstrekken van informatie omdat u zich aan het oriënteren bent op een nieuwe deur. Op deze pagina’s kunt u lezen wat AB Techniek voor u kan betekenen op het gebied van service.
Reparaties
Is uw kanteldeur, sectionale garagedeur of industriedeur defect, werkt hij niet goed meer of heeft u schade, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Reparaties aan de garagedeur worden uitgevoerd door vakbekwame monteurs. Ook voor een incidentele onderhoudsbeurt van de garagedeur of industriedeur kunt u bij ons terecht.
Garagedeuronderdelen
Voert u zelf de reparatie uit? Ook voor het bestellen van diverse garagedeuronderdelen van Novoferm, Robot, Sommer, Siebau, Marantec, Hormann en Polynorm kunt u bij ons terecht. U kunt bijvoorbeeld voor een bestaande kanteldeur eenvoudig wielen, veren, slot of grepen per stuk bestellen. Uw garagedeur kan weer jaren mee!
Serviceovereenkomst
Het aangaan van een serviceovereenkomst heeft flink wat voordelen. Periodiek kan een van onze technisch adviseurs ter plaatse een inspectie voor u uitvoeren.
Uw voordeel
- Preventief onderhoud voorkomt onderbreking van uw bedrijfsprocessen
- U kunt veilig werken. U voldoet aan de jaarlijkse verplichting tot keuring conform de ARBO wetgeving publ. AI-14 en normering EN-13241 art. 4.3. U bent als gebruiker verantwoordelijk voor de staat van onderhoud van uw bedrijfsdeuren en/of dock equipment.
- Klanten met een onderhoudscontract gaan voor! Afhankelijk van de intensiviteit in gebruik, kan een contract op maat worden gemaakt. met speciale afspraken kunnen we, indien er storingen optreden, binnen 2 tot 4 uur ter plaatse zijn!
- Klanten met een onderhoudscontract ontvangen een verlengde garantie. Dus niet 1, maar 2 jaar garantie op de producten, conform onze garantievoorwaarden.
Deuren van een ander merk?
Heeft u deuren of dock-equipment van een ander fabrikaat? Geen punt! Ook dit onderhoud kunnen we voor u verzorgen. Onze monteurs zijn opgeleid om eveneens voor deze producten een juist advies te geven en de noodzakelijke maatregelen te nemen.
Storing of urgente situatie?
Heeft u te maken met een storing die niet urgent is, dan kunt u een mail sturen naar service@degaragedeur.nl. Kampt u met een storing die wel urgent is, bel dan 079 360 12 20. Ook buiten kantoortijden krijgt u dan een servicemonteur aan de lijn.